Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да направя светлините за мъгла , да светят със стоповете?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да направя светлините за мъгла , да светят със стоповете?

    Понеже са ми малко ядовете с колата , реших и това да сътворя , че много ми харесаха как светят тия пущини на багажника , а иначе стоповете на 156 са леко незабележими?
    Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

  • #2
    И на мен ми харесва, ама за тея отзад не е много приятно вечер...
    Alfa 156
    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
    sigpic

    Comment


    • #3
      Да не вземеш да включиш и задната заедно с лампите за мъгла . Лесно става, но не го прави.
      Last edited by GammaRay; d.m.y г., 08:01.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

      Comment


      • #4
        Колеги, питах как става, а не дали да го правя или не.
        Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

        Comment


        • #5
          Откачаш + на светлините за мъгла и пускаш едно мостче от + на стоповете към тия за мъгла, но що ми се струва че ще ти светне чека на таблото
          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

          Comment


          • #6
            Не съм много сигурен относно алфите просто не съм се ровил, ама обикновенно до стоповете отива постоянен +, а масата минава през спирачната машинка на педала, та ако е така номера с пускане на + от стоповете до светлините за мъгла няма да стане, защото ще светят постоянно.Трябва да прекъснеш и + и - на светлините за мъгла и да ги свържеш паралелно на стоповете.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
              Не съм много сигурен относно алфите просто не съм се ровил, ама обикновенно до стоповете отива постоянен +, а масата минава през спирачната машинка на педала, та ако е така номера с пускане на + от стоповете до светлините за мъгла няма да стане, защото ще светят постоянно.Трябва да прекъснеш и + и - на светлините за мъгла и да ги свържеш паралелно на стоповете.
              Всички италиански коли са с обща маса на светлините,и се управляват по плюс Демек първият вариант който е каза колегата е удачния.
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Аз бих го направил през реле, с диод на основния кабел за да е изолиран байпаса от основната система.
                Релето е за да не се претоварват кабелите на светлините за заден ход. Те са изчислени само за две крушки, не за четири. Има вероятност да грее някъде по буксите ако поседи по дълго.
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                  Аз бих го направил през реле, с диод на основния кабел за да е изолиран байпаса от основната система.
                  Релето е за да не се претоварват кабелите на светлините за заден ход. Те са изчислени само за две крушки, не за четири. Има вероятност да грее някъде по буксите ако поседи по дълго.
                  +1

                  Трябва си реле и диоди, защото и двете вериги минават през електроника, която няма да понесе двойно по-голям товар.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Да им таковам електрониките, добре си беше едно време - теглиш жицата и немаш кахъри.
                    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                      Аз бих го направил през реле, с диод на основния кабел за да е изолиран байпаса от основната система.
                      Релето е за да не се претоварват кабелите на светлините за заден ход. Те са изчислени само за две крушки, не за четири. Има вероятност да грее някъде по буксите ако поседи по дълго.
                      За диода съм съгласен,ама за релето не,нали се сещаш че на 2-ие месец ще е фира,няма как да издържи дълго релето.Толкова много натискания на спирачката ще сбънгьосат релето,и ще залепне..............
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Стоповете и светлините за мъгла се следят от чека и съответно минават през електронни релета. Ако не ти се сменя оборотомер (пояснявам - чека е интегриран в него), не се занимавай да теглиш жици.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment

                        Working...
                        X